tisdag 27 augusti 2013

Tips mottages tacksam.

Jag har börjat spamma med statusuppdateringar på Facebook så jag ser ingen annan utväg än att börja blogga igen. Jag har provat Tmblr men har inte riktigt lyckats logga in via min telefon och på datorn... njee, det går inget vidare.

Min största problem i dagsläget är hur jag ska minimera alla... kalendrar, internetsidor etc jag behöver besöka dagligen. Jag vill ha ALLT i ett enkelt litet moln. Vill för övrigt ha ALLT (nycklar, telefon, plånbok, jobb, rubbet i ett moln).

1. Bloggläsande. Jag har en jättedålig RSS-läsare på telefonen och läser därför nästan aldrig bloggar på telefonen pga det. Kanske räcker med en uppdatering, vad vet jag? På min nya dator har jag Windows 8 och där kan jag inte hitta hur jag enklast ska prenumerera på bloggar. Gärna kategoriskt. Tips? Gärna någon gratis Google-variant så jag kan synka.

2. På min iPhone hade jag en bra kalender men jag har inte fått det att fungera med min Sony Ericsson Xperia (kan ha att göra med att jag inte engagerat mig något vidare i att lära mig, behöver inte kunna allt osv). Tips. Tips. Tips.
 
Nu måste jag fokusera på INGENTING för att hjärnan inte ska överhettas.


Inga kommentarer: